andai ku tahu

kalo la ak tahu bila akan ku pergy tgglkan dunia ni
kalo la ak taw bile ak dapat jmpe gan ibu kat sana
kalo la ak tahu bile semueye akan berakhir
kalo la ak tahu...

tapi sebelum ak tahu semue tu,,
ak nak semua orang yang ade kat sisi ak gembira dgn aku
syg aku
dan sentise memafkan ape jue keslahn aku
ak nak happykan kowang yang sentise ade utk aku selama ni

DAN

yang paling penting sekali
ak nak berjaya dalam hidup aku dulu
ak nak hadiahkan segulung kertas yang xbape nak berhrge
tapi tu saje yang ak boleh bagi
i.allah kalo umo ak panjang lagy
ak akan wat lebih dr tu
ak nak org yang ak syg semua ni
bangge dengan aku

ak nak sangat tgok abg,ayah,atok,ibu and yg lain2  menangis dalam kegembiraan apabila
aku bjye naanty..
i.allah ak akan cube yg ter baik

TAPI

kalo andai satu hari nty aku tk dpat tunaikan ape yg ak jnjikan

TOLONG

MAAFKAN DIRI AKU YG TK BERGUNE NI~~

dan

yg pling pting tlg jgn mengis kesdihan atas pemergian ak nty.
ak xnk org yg ak syg sedih..
halalkan ape saje yg tlh dibrikan yee.
ak nk  semua org taw
yg ak syg sgt kt kowang semue:) tapi ni semue brgantung pada ALLAH.
ni semue kuase NYA..
ak sbgai hmba-NYA
sentise trime dgn ketentuan illahi:)
ak sentiase berdoa pada tuhan supaya ak dberi peluang utk bals sgla jasa org byk tlg aku

SEBELUM

nyawa aku diambil..






~insanmu yang lemahh~

No comments:

Post a Comment